уторак, 21. август 2012.

Bakin kolac sa visnjama

Odlucila sam da prvi recept bude bas ovaj kolac sa visnjama,verujem da je svima poznat i da svi imaju ovaj recept ali meni je licno posebno drag.Vraca me u dane kada sam bila dete i kada je meni moja baka pripremala bas ovaj kolac zato sam i u nazivu dodala Bakin kolac sa visnjama.


 Potreban je sledeci materijal...





  • 5 jaja
  • 4 solje za kafu secer
  • 1 solja mleko
  • 2 solje ulje
  • 6 solje brasno
  • 1/2 prasak za pecivo
  • 300 g visnje
  • prah secer i vanilin secer za posipanje
Jaja i secer umutiti penasto   zatim dodati  sve  ostale sastojke .Izruciti u podmazan pleh pa zatim poredjati visnje.

Evo kako   izgleda pre pecenja...
Peci na 200 C oko 15 minuta.

 Evo  kako izgleda ispecen kolac...

 Na kraju mi ostaje samo da vam pozelim ,prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар